24 timmar


igår blev de en sawfilm med andreas och morötter med dipp. nattens dröm bestod av ångest och panik till 100. jag var ute dagen innan studenten och skulle fixa klänning, ringde upp massa konstiga människor. det resulterade till att denna morgon bestod av studentklännings-tittande. men jag kom fram till att jag inte orkar anstränga mej fullt så mkt som alla andra kommer göra. studentmössan kom förra veckan och den såg ju fin ut men jag  tyckte de mest var sorligt!
Idag ska jag plugga lite (med benämning på lite!), sen ska jag nog ta en promenad och handla lite mat hem hit.
Och en hälsning till alla er godingar som ska ut på lördag (jag kommer alltså inte gå ut), jag ska upp och jobba klockan 7 på söndagen. men hoppas ni får massa skoj endå! :)

På tal om ingenting, satan va mitt hår har växt på sista tiden!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0