toksjuk


trots 39.6 graders feber bar de av till Nyköping för 40års skiva. det börjar med att andreas vägrar åka i samma bil som mej för att han inte ville bli sjuk, så vi tog två bilar till nyköping och jag som är så duktig på allt hade ju bokat vandrarhem (ett tokmysigt sådant), och när vi väl var i nyköping frågar pappa:
-vilken adress var det catarina?
-de mins inte jag! men de var två gröna dörrar!
så började våran resa.
väl framme vid vandrarhemmet som pappa tydligen hade varit på förut möter vi två killar i 20års åldern, dem berättar för oss att de övernattade ett boxar team och hård rockare i samma byggnad, GREJT tänkte jag. ingen sömn inatt heller då!
vi hade tänk att de ta de lite lugnt innan de bar av till festen, men eftersom vi glömt inbjudan hemma så ringde pappa till min farbror och frågade vilken tid det var (då var klockan 16:57),
Pappa:
- när var de vi skulle vara där?
farbror:
- shiiiiiiiiiiiiiiiiit, vi har skit brottom!!! nu klockan 5!!!!!!!!
SATAN. pappa hade trott att det var vid 7.
Andreas körde, väl framme var klockan 17:56 och allt började med massa roliga lekar: blåspil, basket, minigolf, dart, soft air gun och luftgevär. vårat lag nr 1 (först, bäst och vackrast) vann, självklart ;)
efter lite mat och tal orkade jag verkligen inte mer, febern hade legat på 39.5 i något dygn och min kropp ville nog helst hoppa i graven. så andreas var toksnäll (som vanligt) och körde hem mej.
pappa och andreas var kvar till 1 sen kom dem hem och sällskapade med mej.

tack för en mysig lördag och söndag, pappa och andreas.
jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0