satt och fyllde i kalendern med födelsedagar, och märkte att...


Linn
Elisabeth Ingeborg Sandahl Froman

Fyller 18 år om 22 dagar, född den 2 mars 1991

hur märkligt känns inte de? inte för att hon på något sätt är barnslig,  inte alldeles för barnslig iaf :)
men min allra bästa vän fyller 18, tänk hur fort tiden går. tänk på de gamla stalltiderna, tårtävlingarna, spökkvällarna, alla bråk, alla tårar, alla skratt. jag mins allt som om de vore igår. 
allt från voltige träningarna då jag lyckades få linn att se ut som ett stackars dragspel till jag satt inne på sjukhuset då du trillade av rambo och jag bara satt och hoppades att du skulle komma ut levande och hel!

jag älskar dej min bästa vän,
då, nu och föralltid
och varje sekund där emellan!

                                    

hoppas att alla tar hänsyn till att dessa bilder har tagits med viss ironi eller internskämt.



Kommentarer
Postat av: DIN BÄSTA VÄN I UR OCH SKUR!

ääääääääääälskade vän! Nu sitter man här på samhällslektonen med ett pirr i magen och en tår eller två i ögonen! Jag älskar dig :')



Hahaha fyyyyyyyyyfan vilka tider vi har haft :D hahaha heeeeeelt sjukt! Vi kan man skriva en bok om på 100000 sidor :D <3<3<3<333

2009-02-09 @ 09:22:20
URL: http://misshandgranat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0