käraste onsdag


aja, min dag kanske började på det bästa sättet. men nu kör jag hårt så att den slutar bra.
06:55 var de "provuppkörning" med janne och hans stoooora dieselbil. De gick sisådär. hade fått förvarning att han skulle gnälla på speglarna, vilket han gjorde! har aldrig kört så med bernt som jag körde med janne. men alla är väll bra på sitt sätt. så nu blir de ännu mer övningsköra och tänka på ett par saker.
nu är klockan 8 och jag behöver inte vara i skolan förns kl 12. ska nog kasta i mej något så min mage slutar kurra. sen blir det nog körkortsteori, några minuter iaf. (: konstigt nog så tog jag jannes kritik väldigt bra. jag ska svälja allt och verkligen köra som han lärde mig (tills jag har körkortet iaf).
I eftermiddag blir de en sväng till ösmo, sen hem.
Pusshej!






Kommentarer
Postat av: Anonym

god morgon catta:)

när kommer du till skolan?:)

emma

2009-02-04 @ 08:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0