en toppen dag


idag var den lilla uttagningen till divition 3 för runsten, efter ritten var jag jätte nöjd med både mej & hästen. men på mötet tog dem de med högst %, och eftersom jag och lava missade ett par saker under ritten kom vi som "reserv". Det är tre omgångar, på den första omgången är Lava inte tillgänglig och på den tredje omgången är jag i Rom. Så de var ändå bara en tävling jag skulle kunna rida och då bara rida förklass, nej tack! så därför skippar jag allt som hade med laget att göra och kör hellre på egen hand. tacka gudarna vet jag hoppträningar och sara lagerström!
min lördag fortsätter med en dusch och säkert läsning eller liknande.
pusshej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0