en älskad torsdag


när både geografin och filosofin utgick pga egetarbete tills proven så bestämde jag mej för att strunta i psykologin och därmed har jag sumpat att ha 100% närvaro. men men...
idag blir jag hemma och pluggar en massa, förhoppningsvis.. sen blir det semlor!!!
jag och andreas bakade igår, eller aa.. jag somnade när degen skulle jäsa så han fick göra resten och de gick galant.
så nu skriker min feta mage efter en stoooooooooooooor semla.

kan inte låta bli att tycka att den nya "nynäsbloggen" är lite rolig. det har varit så himla mycket snack kring den nu. och vad är alla så rädda för? att dem ska avslöja att man har haft sex med många? sånt är man förmodligen medveten om själv, och vill man inte att folk ska veta så bor man i fel stad!  http://sexandthenynaz.blogg.se/  

på återseende! (:


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, man måste ju ha användarnamn och lösen. riktigt synd ju.



emma

2009-02-12 @ 22:37:53
Postat av: catarina

ja, de blev så sen igår förmiddag!

2009-02-13 @ 10:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0