den lediga tisdagen


som sagt, idag var jag ledig. treorna slipper frilufsdagarna även fast skidåkning och lång-skridsko-åkning var roligt!
så idag har jag varit duktig och kört en lektion med bernt och sen har jag varit en snabbis med andreas och uträtt lite ärenden på stan; banken, vincent osv. sen blev de thaimat från estö, mums! efter maten blev de en tupplur hos andreas medans han redigerade dagens jobb. nu är pappa och andreas i garaget och byter bromsklossar. jag måste diska och städa efter mej. sen ska jag verkligen försöka att läsa lite geografi, måste måste måste! så kvällen avslutas väll med en repa genom james blunt skivan med geografiboken i högsta hugg. puss!



imorgon blir det jursta med madde och la roja,
hoppas bara allt går i rätt riktning denna gång! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0