alla hjärtans dag


en dag jag bara älskar att strunta i, har förmodligen ett syfte från början. Och jag hånar inte dem som hyllar denna "tradition". men i sverige idag känns denna dag mer som att man ska peka och skratta åt dem som inte har någon att dela den med och även att de som har någon ska vara "mer kär" just denna dag, patetiskt!
nej idag har jag jobbat, sen tog jag en lite powernap och nu ska jag och andreas äta middag ute.

jag älskar dej andreas bjurström, och de vet du!
hälsar även till alla älskade vänner där ute, ni är toppen!
tack linn, iza och mamma för de söta smsen.






Kommentarer
Postat av: iza

mig älskar dig!!

2009-02-15 @ 13:35:31
URL: http://izabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0