8 månader


på söndag är det 8 månader, attans va tiden går fort. känns nästan som om att man kommer sitta med 3 barn, villa och volvo nästa vecka. i vilket fall så bär de av in till stan om en timma, andreas och jag ska äta på "våran restaurang".
idag har de blivit ridning av 2 & 1/2 häst. först lava, sen en häst med föl i magen. så jag har ridit en häst med två hästkrafter, hur coolt är inte de? mindre coolt är det att jag höll på att trilla av när jag satt upp för att sadeln snurrade sig, miss lager bakom mej höll på att kissa på sig av garv, MKT LUSTIGT!! (:

trevlig kväll allesammans!
PUSS!



En lustig bild på andreas från nyköping,
påklädd på ynka 10 minuter. bra jobbat hjärtat!


Kommentarer
Postat av: Linnea

men det är därför jag gillar Q7an, just för att den är stor. Q5an är jävligt fin också men jag gillar stora bilar!

Ja juste! men det skulle vi kunna göra vilken dag som helst typ! Jag har bytt telefon så har inte kvar numret till Andreas. Men du har väl mitt nummer så du kanske kan messa det till mig eller något? :)

2009-02-27 @ 21:43:57
URL: http://linneanordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0