7 grader och sol


helt underbart!!
vaknade vid 8 och bara kände på mig att vädret skulle vara toppen idag. vilket de har varit, snön blir till slask och sveriges alla vackra vägar börja torka igen! Idag bar de av ner på stan, handlade lite flickgrejer på lindex eftersom kicks inte hade de jag ville ha, vilket jag vart mkt besviken på. från och med nu är kicks bajs och lindex najs.
sen var jag och hämtade ut mina eftertlängtade skor, tack pappa för dem! sen vart de ett besök hos elin inne på svens, vi bestämde oss för att ikväll blir de en PHP kväll, och för er som inte fattar så är de Pizza, hårfärgning och promenad.
sen bar de av till biblioteket och dem hade INTE en vattensportsbok vilket var mkt märkligt, men de skulle beställa hem en. Men jag lånade iaf en löparbok, så nu ska jag bannemej komma i form. från och med nästa vecka ska de bara ta mej 12 ynka veckor att kunna springa milen, lätt!! sen har jag funderingar på att börja med stavar, visst är de de mest FUUUULASTE som finns men de är bra träning, de läste jag i boken! :) haha
nej nu blir de fullkornspasta och falukorv, mums!

ps. (till världens bästa människa)
glöm inte att kolla under kudden innan du somnar
och behandla henne sedan VÄL! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0