nynäshamn drunknar i snö


nästan så illa är det, men de känns helt okej.
jag börjar klura på en plan B i mitt liv, jag tror de kan vara en bra stig att vandra. så på måndag blir de nya tag, säkert massa timmar i telefonen men det är de värt.
sista dagarna har jag spenderat med sara, mycket mysigt med cafébesök och julmys!
idag kom denise ner från sthlm, och henne har jag verkligen saknat. man blir liksom lugn av att vara med henne. bebben hon hade med sig var toksöt den också, därför är dem lite lika ;)
saknar tomten Izabelle också, men vi har lovat varandra att vi ska ses. så de löser sig!
de flesta i min omgivning märker nog att jag är inne i en ny fas i livet, jag kryper runt lite i mitt eget skinn och undrar vad jag egentligen vill. ber om ursäkt för de, men finns där hur mycket som helst ändå!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Vero

Hej gumman! :)

Vad valde/fick du för befattning?

PUSS

2009-12-19 @ 20:17:06
URL: http://www.metrobloggen.se/varin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0