lik en torktummlare


jag och min vapendragar linn har de senaste dagarna sovit två timmmar i taget. på torsdagen blev de en övernattning hos mig (super mysigt då bojjan även fick träffa min mormor). somnade vid 01:15, upp vid 04:00. jag hade slarvat bort min plånbok så in till arlanda blev de ingen sömn heller. väl framme var de dags att vinka adjö till pappa & hans dam. mot skhlm, där fyndade vi lite kläder, presenter osv. sen råkade de bli en omväg hem, men nynästak hjälpte oss mot rätta vägar (de tackar vi för). väl hemma blev de några timmars sömn innan jag sprang en stund på gotw och linn låg hemma och snarkade. sedan hämtade jag prinsessan & vi tittade lite idol och de var väll inte oväntat att Calle (som jag hejat på hela vägen) gick vidare. dock önskade jag att se tove i finalen så Erik är *tumme ner*.
snart bär de av mot ösmo. hur mysigt som helst! 

de sa *PANG* i min stol i bilen när jag vevade ner den för att sova..  
C: "de måste varit stolen som gick sönder!!?"
L: "eller soppgubben som kastade en sten?"

5 timmar senare...

L: "våran ballong är trasig ... de var nog bara våran mc donalds ballong som gick sönder förut!"

(Y)

Kommentarer
Postat av: bojjan

hahahahahahhahhahahahhahaahahah stackars soppgubben! jag älskar dig catten! <3

2009-12-05 @ 13:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0