julkänsla 2009


de var inte förns snön landade på backen jag börja inse att de faktiskt är jul nu. dags att börja bestäma sig för en vinterjacka (den jag visade tidigare var tydligen inte så rolig) min vän (i form av en expert) hade prövat och gett en stor tummet NER. får hitta på något annat :)
idag på fm var de julmingel, mycket mysigt. konstaterade att hur man tar chokladen i asken speglar väldigt mycket hur man är som person, lustigt.
lotta & jag bokade även in en fika på onsdag, lotta är min förebild. inte karriärmässigt men mer personligt. en stor tumme upp till henne! :) 
dags att börja ställa om dygnsrytmen tills på torsdag, åh åh åh! pirr i magen!
so long!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0