julen 2009


såhär långt har varit jättenöjd med julen. på julafton så lekte jag med linn till en början, träffade hennes släkt litegranna och sen så var jag med farfar, pappa och farfars kompis. öppnade lite julklappar och mös. farfar fick fårskinns tofflor av mig (tokmysiga), pappa fick presentkort, och så är våra julklappar till syster och fam. waker påväg till Kanada så dem kan jag inte avslöja än.  
sen efter kalle så drog jag mig och hämtade linn, petra hängde på också. så vi mös till klockan blev 23 då de var dags att dra sig till kyrkan. linn & petra överlämnade sig till gud (sjukt läskigt). haha ;)
en av julklapparna jag fick var Zorbing för 2 (tror jag de hette). så jag bjöd självklart med min vapendragare Linn att åka med mig. tack syster, vi kommer skratta tills vi inte kan hålla oss längre :)
Dagarna innan julafton spenderades i pulkabacken med linn, petra, markus, jesper & nero. ena dagen blev de taco hos myselin och fredik, linn och markus var även med där.
så jag är överlag supernöjd!
juldagen var mysig, först förförfest hos elin och fredik med petra och linn också. elin fixade mig (supertack!!). sen förfest hos rebecka, med julklappsdragning och singstar. sen bar de av till tg där man mötte alla möjliga kisar. gick hem lite tidigare då de hände en mindre kulgrej med en kär vän.  
köttfärssåsaura, nu bär de av in i duschen. min prinsessa är påväg.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0