It's a good thing, tears never show in the pouring rain

dagens låt: be mine - ellie goulding och erik hassle!

de har hänt många underliga saker den senaste veckan, mycket jag inte kan eller vill skriva i bloggen.
men de flesta dagarna har spenderats hos familjen lagerström/hellman, mycket mysigt. nu har dem åkt till ljusne så jag får väll önska dem gott nytt år!
igår efter jobbet lekte jag med elin & fredrik, där jag även sov över (MYYYYS!!).
idag har jag sovit, till typ NU. så snart bär de av till jobbet.
imorgon är de nyår och jag är nog mest oplanerad av alla människor på denna planet. jag jobbar till nio sen får jag se om jag går hem och sover eller om jag ringer några roliga kisar och leker lite.
förövrigt är allt bra! måste kila.

bara döda fiskar simmar med strömmen!


Kommentarer
Postat av: pappa

Gott nytt år. Ta på dig pantalongerna för det är kallt ute.Tur att vi går mot ljusare tider. Kram

2010-01-01 @ 16:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0