fortsätt simma, fortsätt simma!


för att INTE gå upp för sent idag startade jag min dag med tvättstuga mellan 7-15 (Y), nu är allting tvättat & jag hoppas att de underlättar pappsens packande till semestern. 
efter tvätt & lunch snodde jag bilen & gasade mot ösmo då 30 minuters simning stog i kalendern. skönt skönt, unnade mig även ett par minuter bastun.
nu är jag hemma & hungrig igen, blir nog en taco & färskpressad apelsinjuice (sorry att jag tjatar men de måste ju vara guds gåva till befolkningen). jag hoppas även på att linn min baby kommer en sväng ikväll, de vore mysigt värre!
tjolahopp!

ps. struntade även i grissprutan idag, de var för lång kö & vem orkar tränga sig före för att man är en i den töntiga "riskgruppen" pff! då insjuknar jag hellre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0