Carry on smiling

dagens låt: Ace Of Base - Life Is A Flower

gårdagens inlägg ville tydligen inte exictera, så de försvann för gott. igår var jag, sara, elliot, camilla och mormor pia i farsta och handla. jacka stod på inköpningslistan. jag fann en som jag trivdes i men ska fixa lite med den innan den får två tummar upp av mig! igårkväll blev de mys långt in på natten innan jag så vackert somnade in i min skönhetssömn.
idag har jag planerat lite angående mitt liv, måste ta tag i ett och annat då jag tror (nästan vet) att jag kommer tacka nej till lumpen. så nu har jag 3 nya bollar i luften, får se vilka jag kastar i papperskorgen och vilka jag fullföljer.
nu hör jag simpsons vackra introlåt, dags att kila. kvällen får bli en suprise ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0