But I'm as blue as a boy can be


jag såg i bloggen att jag hoppat över att skriva om ex. lördags. men de struntar jag i, den var bra iaf!
igår kilade jag vidare hem till elin & fredrik där de blev "4 tjejer & 1 kille"- snack hela kvällen & in på natten. vi drog oss hemmåt & min säng har nog aldrig varit så bekväm. snön är borta idag (stackars barn som inte hann leka i snön igår), de gjorde nämligen jag och sune ;)
sitter & lyssnar på en av världens mest finaste låt med calle (som jag förövrigt har tyckt varit bäst & finast hela tiden sen audition). SKRYT.SE. http://www.youtube.com/watch?v=eDoib8vD-vY om någon vill höra hans ljuva stämma.
idag blir de förmodligen att kika på timmys och alexs handbollsmatch, tjohej!

Now Muriel plays piano
Every Friday at the Hollywood
And they brought me down to see her
And they asked me if I would
Do a little number
And I sang with all my might
And she said
"Tell me are you a Christian child?"
And I said "Ma'am I am tonight"

han heter ju faktiskt Kristiansson i efternamn, om man ser de så ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0