en duktig catarina


dagen började med att jag kastade in tvätten vid 11 snåret. sedan fick jag lite sara-beroende-attack så hon, jag och hunden gick en sväng på lövhagen. blev även en macka och fika på kvantum.
väl hemma var de dags för lite tvättsak igen, sen åkte jag till min tvätthall och tvättade bilen som blev finfin.
nu väntar jag på allt och ingenting, ska nog städa och lägga all tvätt där den ska vara.
kom även underfund med att jag måste ha ett nytt skåp i mitt rum, en stor sådan.
kvällen hoppas jag avslutas med elin, eftersom vi sa att vi skulle ses idag! :)
tjolahopp!







Kommentarer
Postat av: ingeborg in da house

jag tänkte på dig precis. hoppas du har det bäst så ses vi snarast!



me love u babe!

2009-08-04 @ 17:57:03
URL: http://misshandgranat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0