på de sjätte smäller det!


dålig uppdatering, I know.
igår bar de ut på sjön en heldag. paps, jessica och morgan var mitt sällskap.
vi började att åka till rassa, hoppade lite från hoppberget och sisådär. sen bar de av ut till landsort, där jag typ var senast när jag var 5 år. men de var mysigt, morgan gillade det. vi ville inte stanna och grilla där så vi åkte vidare till den sista destionationen. sen bar de av hemmåt vid 5 tiden. jag är lite solbränd sen igår måste jag säga, aj aj aj!
på kvällen tog jag och pölin med oss lite gott och drog till st vika, pogen och några muppar grillade, jag blev chaufför för kvällen och hamnade även på freja en sväng (helt nybadad) för vi badade ofc. i vika också.

ikväll ska jag leka med iza och elin, men lär bli lite mer folk. men man nämner ju bara de bästa! ;)

tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0