ödet


jag jobbar stenhårt (a juste!), det är därför jag inte har tid eller lust att blogga.
igår arbetade jag morgon/fm, sedan åkte jag lite med iza. "vi" hjälpte även till att bygga kök med magnus och barney. därefter blev de en sväng om till ösmo för att iza och hennes manliga vän skulle ta en cigarett (och jag skulle typ titta på!), men det var trevligt.
idag mina kära damer och herrar har jag umgåts med många för att ha en ledig förmiddag. dagen började med att jag köpte en prinsesstårtsstubbe på kvantum (morgan hade smakat på ikea och gillade det), så jag överraskade mrs och mr waker/ekström på torggatan med en tårta. så de blev frukost med dem.
sedan åkte jag vidare mot centrum för att tvätta frida (farfars hund), hon gillar de inte så hon tjurade på mig resten av dagen. men ren blev hon. jag och farfar åkte och gick en sväng i centrum då vi köpte farfar ett par nya pjucks också.

mitt i mitt vackra inlägg tänkte jag bara tillägga att de precis plingade på någon fuljävel på min dörr och började fråga mig om min dammsugare (vad är de för fel på människor?)

i vilket fall, nu ska jag duscha och fixa lite mat, sen bär de av till jobbet. slutar sent men har lovat min kära izabelle att vi ska fira hennes körkortstagande, såååååå vi får se vad kvällen har att bjuda på.





Kommentarer
Postat av: mamma

va gulligt av dej att bjuda på tårta, det måste ha blivit en suverän frukost;; ABORRE Å PRINSESS TÅRTA



Synd att man inte va hemma. p:k mamma

2009-08-14 @ 19:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0