*gäsp*


sovrutinerna har inte blivit ett dugg bättre, men än så länge mår jag bra av dessa sov och vara vaken intervaller.
dagen har tillbringats på jobbet, därefter sömn för att sedan leka va mig med izabelle. måste säga att izabelle är jävligt duktig på att köra bil för att just ha tagit körkort, var ute och körde med hennes räcer idag.
mycket positivt i mitt liv just nu. sara har kommit hem och såfort de blir löning och lite tid över måste jag hitta på något skoj med henne, var väldigt längre sen. ska bara klura ut vad..
jean pierre är ännu inte hemma, kommer kanske hem imorgon dåra?
imorgon blir de jennys vatten-kalas och sedan bär de av hemmåt för att fortsätta leka med några kissemissar (och nej sara jag har inte köpt en katt att pussa på). varelsen har två ben!
imorgon bär de av ner till tvättstugan kl 7, wiiiiiihoooOOO!

imorgon är en ny dag.




giiiiirls imorgon ska ni få bli blöta, vänta ni bara :)

dödkatt btw.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0