detta var sista utgången på läääänge


det blev utgång igår, trots allt... ville ju fira izas körkortstagande. men nu får de vara nog på ett par månader.
vi förade hos jocke där jag fick åka buss två gånger men klarade mig hyffsat bra ändå, trots fusk (?). det var jag och skönings spillevinken iza och typ 5-6 killar, haha.. well..
väl på telegrafen mötte man många sköna kisar, DENISE älskling var bland annat där med hennes festman oskar, trevligt. men framförallt träffade jag christian johansson, min älskade gamla mentor. han sa så himla fina saker så jag stor och grät i typ en kvart-20 minuter. starka ord!
2 minuter i tre blev jag utkastad hahahahaha, för att jag tröck på en lampknapp. ibland hatar man ....
men de gjorde mig ingenting, fick sällskap hem av en skön kvinnlig kissemiss!
nu sitter jag här nyvaken med plast i fingret (tack rakabajsaren!). ska nog ta en promenad efter jag ätit lite.
tjolahopp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0