2/8


igår morse bar de av mot elin, hon skulle fixa mig lite innan jag skulle leka blombud till elins pojkväns bästa vän typ. :)
igår var de välkomst fest för syster som kom hem från australien där hon befunnit sig i ett halvår. på onsdag kommer morgan, ska bli trevligt att träffa den kisen.
efter jag välkomnat jessica hos mamma (där de var fullt hus) så begav jag mig mot arbetet. jobbade till kl 20, sen åkte jag hem till lager som höll på att fnula med massa möbler och sånt, så duktig kvinna de där! :)
jag snodde hennes hund och sprang runt alhagen, de var jädrans tungt måste jag säga. efter springturen tog jag och sara de lilla lugna hos henne, fikade lite och hade mysigt.
sen var de dags för mig att gasa hem, så jag kom hem i tid. vilket jag gjorde! 
får se vad denna dag har att erbjuda,  tjolahopp!

 

lilla kines jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0