projektarbetet


igår innan 09:00 skulle projektarbetet in, eftersom min bok ännu inte kommit fick jag lämna in ett manus som andreas och hans vän kämpat med för att skaffa fram. jätte fint papper och alldeles för fint för att endast vara ett manus. men i vilket fall, efter skolan kände jag bara för att åka hem till andreas och pussas lite men jag kände på mig att boken skulle anlända samma dag som inlämning (men för sent) och de hade den nästan gjort. om inte vårat brevinkast varit för litet hade jag hållt i boken igår. men vi löste det så jag får den idag :D wiiiiie!
idag blir de dressyrträning för någon tränare madde kände till, så jag åker upp till stallet lite senare.
tjohej!



jädrans vad jag saknar sommar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0