just keep swimming


okej, vad har hänt? min älskade andreas har fyllt 22 år, tack för en mysig dag och hoppas att cykeln kommer till användning! :)
jag har blivit alldeles för bekväm, tagit bilen till skolan två dagar i rad. ILLA! men eftersom jag sitter varje dag och jobbar över med mitt projektarbete så är de så skönt att slippa alla hostande tankar och harklandes gubbar.
idag är de projektarbete, religion och geografi för hela slanten. sen är de gasa hem för att fixa dem sista bilderna till projektarbetet, andreas du är bäst som sitter uppe kvällar och nätter och får sota för min dåliga planering. men för att jag ska få mitt mvg måste boken vara inne nästa tisdag, kommer den inte så är det väldigt synd om mej! :/ men men.. de lär vi märka.
imorgon är de vollybolltunering förmodligen, sen är de plugga igen. på lördag är det häst och sen är de plugga gärnet igen.

hej hopp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0