jag är helt förvirrad


boken har inte kommit in men nu lovar jag hela världen att jag ska skicka in den idag.
igår var jag med andreas, men efter vi hade fotat framsidan SOMNADE VI, och vaknade alldeles för sent. så det var bara att åka hem tillm mig och sova ännu mera, men jag tror vi behövde varje minut av dem timmar av sömn vi fick.
idag skulle jag gjort massor, bla. göra iordning bilen TOTALT! alltså invändigt, de börjar bli alldeles för smutsigt. men nu blev de inte så. ska åka till andreas snart och skriva de sista raderna i boken, fixa framsidan och sen skicka in.
efter det är de ganska tomt på schemat vilket är väldigt skönt.
imorgon är de ny vecka och nya tag, då ska religions uppgiften skrivas OCH  projektrapporten. sen om jag ville så kunde jag följa med hjärtat på någon bilsak. men vi får se om jag hinner, vill verkligen göra de egentligen bara för att vara snäll tillbaka!
skönt att få ner lite rader i bloggen...
juste! jag har drömt helt sjuka saker de senaste dagarna, inatt drömde jag att den kristna gubben i samma trapp kom in med hans son och ville döda oss, så jag och pappa knögglade ihopp hela hans kropp till en liten boll och sen kom hans fru med ett barn i famnen och ville döda någon annan, hur läskigt som helst! tänkte väcka andreas men jag bet ihop där i mörkret och kramade om honom och somnade om igen, vuxen poäng till mej! jag somnade om efter en mardröm utan att prata med någon, wiiiiiiiiiiiiiiihoooooooooo!






Kommentarer
Postat av: J

Jag maste saga att jag gillar bilderna du har lagt upp! :) sjalvklart ska jag forsoka klappa delfinerna for digh imorgon men kan inget lova, de ar ju trots allt vilda.. Jag har faktiskt ingen aning nar jag kommer hem men som vara planer ar nu kommer jag och Morgan hem i mitten/slutet av juli, men inget ar sakert :)Puss&kram Ps.Halsa Andreas

2009-04-05 @ 17:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0