finner inga ord


en dålig bloggerska som jag finner inga ord när jag väl ska sätta mig och skriva ner vad jag gjort och inte. men men, i tisdags kom boken (nästan), inlämnad i torsdags eftersom onsdagen blev skolfri pga dressyrträning, som gick över förväntan, helt klart! idag hara lla nollor i skolan åkt till london, sköööööönt värre! jag och emma är duktiga och är kvar i skolan, vi kör stenhårt på rom ist!
nu är det väldigt mkt igen, trodde de var en befrielse att nästan vara klart med projektarbetet, men jag hade sååå fel. nu är det svenska stilanalys, psykologi lektionsuppgift, filosofi arbete, religions uppgift + uppsats, svenska & geografi uppsats. och alla uppsatser är typ hur stora som helst, helt hemskt!
men det är bara några månader kvar nu, så jag måste hålla ut. då har jag iaf varit duktig 2 av 3 år. a juste! ingen kan gissa vad jag såg idag, när jag hoppade av tåget påväg till skolan såg jag värsta gaggis vm racet, hur coola som helst!

aja, måste göra lite nytta...
crap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0