fina dag


jag kan ju inte säga att min dag kunde startat bättre (kolla på tidigare inlägg). helt varm i kroppen blev jag, åååh! :)
men men, idag ska jag hjälpa madde. vi tar båda hästarna till runsten för träning, kul! föresten! boken blev inskickad igår, fy fasen va många timmar de tog att fixa allt, och det var långt ifrån ett LÄTT program. men nu är de skickat, och räknas anlända till den 13 april och den ska vara inne den 14 april, fast mina klasskamrater som också har tryckt skulle få den efter 21 dagar fick den efter 7. så vi får väll se när den lille rackaren kommer..
solen skiner ute också, jag borde tvätta bilen. pappa har köpt nya skor till min bil och oljefilter, fläkt osv. tusen tack pappa, du är bäst!!

pusshej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0