en lång dag idag


idag har vi hunnit med mycket. nästan hela dagen har spenderats med sofie. kort resumé vad vi gjort:
lekt med farfar,
skaffat färska påskägg,
badat och frisserat frida,
besökt hundoasen för första gången (lämnade in frida på kloklippning),
ätit mat,
bytt däck,
kollat på gamla minnen hos sofie.
ja, de är väll nästan allt. :)

men nu vidare till något helt annat! jag måste skärpa mig med mina p piller (intressant för hela världen att veta, jag vet!) men allvarligt, för de är mindre roligt när de blir såhär... aja.
och lite mognads poäng till mig idag också, klockan är nio och jag kom precis hem från en springtur runt alhagen i mörkret. jag springer i mörker när jag är arg/beskiven och ledsen tydligen. jag som är så mörkrädd egentligen.

imorgon ska jag befinna mig i stor staden med världens bästa människa,
bäst jag hoppar in i duschen och springer till sängen direkt! eller säger man tvärt om?!
bäst jag springer in till duschen och hoppar i säng direkt...
a kanske, skit samma! hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0