det här måste vara den tråkigaste bloggen någonsin


men men.. jag får bättra mej med bilder och sånt. igår blev de chokladfontän, kärleksproblem och singstar hos amelie, en riktig mysig kväll. idag blir de tyvärr ingen utgång, känner att jag måste fokusera på annat, men önskar alla andra en trevlig kväll. snart ska jag upp till hästen, sen hem och hjälpa andreas mamma med att köra släpkärra med pappas bil. har varken kört den bilen eller släpet så ni kan ju försöka hålla er inne mellan 2-4 idag :)
senare ska vi fota framsidan till mitt projektarbete som inte kom in igår för jag har glömt FRAMSIDAN, som typ är roligast av allt. ikväll ska jag bara tillbringa massa tid med min älskade pojkvän, de var ett tag sen vi verkligen fick ensam tid tillsammans, det är så mkt nu med plugg och bilar hit och dit. ska bli skönt att komma till ro.

pusshej!

 

jessica, jag saknar dej!




Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, vilka fina bilder :) När kommer syrran hem ?

2009-04-04 @ 10:22:06
URL: http://dox.blogg.se/
Postat av: catarina

oj du, en bra fråga, det vet hon nog inte ens själv :) men förmodligen inte till min student, tyvärr!

2009-04-05 @ 12:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0