det här är nog en bra dag

hej hopp!
igår åkte jag med på race, men jag somnade. vaknade hemma igen och då var klockan två.
ställde klockan på 7 och somnade om,  vaknade klockan 08.30. jag som skulle upp till hästen!! men tyvärr blev de avbokat, jag hinner inte med alla uppgifter annars. jag har så mkt plugg att göra. jädrans filosofi som ska in imorgon!!
solen skiner ute också, andreas och hans vänner ska spela golf ute i solen, hur skönt som helst!
men mitt i allt "negativt tänkande" gick jag och funderade på hur mycket pengar jag slösat bort sedan löning och hur jag hade kunna haft mina byxor jag vill ha nu! och då händet det.. en ihopknögglad 100 lapp hittar jag i trappen. som en glad liten unge plockar jag upp den och går vidare. sen tänkte jag "Vad gör jag nu?", jag kan ju inte sätta upp en lapp i trappen "bortsprungen 100lapp hittats, hör av dig om de är din!" nej de går inte. jag har stoppat ner den i plånboken för att börja spara till byxorna. nej nu måste jag fortsätta att skriva om rättvisa och orättvisa. Orättvist va?

pusshej!




juste jag ska klippa mig på onsdag, saknar den här frisyren! :)
blir nog en orginell uppklippning med snelugg!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Du är duktig du!!!!!!!!!! Ta disken bara P o K pappa

2009-04-26 @ 11:26:30
URL: http://goforwhatyouknowisright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0