underbara tisdag

i måndags väll var det en människa i min säng (jag säger inga namn) han pratade på ganska bra och höll mej vaken allt för länge. så självklart vaknade jag försent också 07:25 mitt tåg går 07:39 HEJA MEJ! men med lite utbrott och fula ord kom jag iväg. hade fottolektion 08:30, avslutade dagen med en kriminoligilektion som var 2.5 timmar lång. när jag kommer hem på tisdagar är jag alltid hungrig som en oxe. när jag kommer hem till andreas så har han lagat middag, något jättegott kött och typ potatis men ändå inte.. :P
sen så på "min plats" ligger det en ros och en present!!!! "jagtyp dog!!" som jag ibland brukar säga.
allvarligt, hur söt får man vara?

hela middagen var underbar och du var minst lika vacker som rosen, tack andreas!




Kommentarer
Postat av: Elin

oh god, how cute!

2008-10-11 @ 02:42:03
URL: http://elinsusannaahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0