detta vart min helg

vilken suverän helg!
fredagen blev helt okej, tycker det var festligt att leka med partydjuren.
på lördagen blev det bowling, det var aproligt.. tyvärr var jag sämst (som alltid), men de var riktigt roligt,
efter "en sväng" i bowlinghallen blev det promenad till lager som hade haft tjejmiddag, elin fixade mej igen TUSEN TACK HON ÄR VERKLIGEN HELT OTROLIG på att göra folk fina, hon lyckas alltid, helt fu*king AMAZING!
sen bar det av till telegrafen (jag har spräckt telegrafen oskulden), där jag blev mött med väldigt trevligt bemötande, träffade nära och kära, men även dem man aldrig träffar längre.. men det var trevligt! sara höll mej kär hela kvällen och de är jag evigt tacksam för..

idag har jag insett att min liv kanske inte är vad det borde, har inte tagit tag i saker men idag har jag verkligen börjat planera. det var verkligen dax att öppna kalendern och se över vad som skall hända och ske, och glad är jag för det för idag 29/9 har jag bokat HALKBANA och min första KÖRLEKTION, och det känns grejt. men jag har bestämt mig för att jag inte ska älta om de där körkortet i bloggen.. jag kanske lägger upp en bild eller skriver en rad när jag väl har de i handen men på vägen dit förblir allt hemligt!!

nu måste jag läsa kriminologi,
man vill ju inte göra anders besviken.. eller hur meneses? ;)

PUSSTJING

Kommentarer
Postat av: meneses

anders blir ju så ledsen om du inte gör hans läxor catarina, du har ju hans favvo elev!

2008-09-29 @ 18:10:32
URL: http://awhalesheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0