crayfish party

fy va tiden går fort, jag hinner knappt med. men idag är det fredag, just den fredagen jag sett fram emot ganska länge. pappa, eivor, andreas och jag ska nämligen till sorunda på kräftskiva ikväll.
 vi hade en mysig städdag i stallet för några helger sen då vi fixade höloftet, passar liksom perfekt att ha en kräft skiva där nu. Andreas äter inte kräftor så vi tar med oss kött och färskpotatis i sallad, MUMS!
så nu har jag försökt att baka min specialite: kladdkaka med after eight, men tyvärr tror jag att jag misslyckades.. men kruxet är att det vet man inte förns kakan svalnat och stelnat! :) hoppas jag lyckas med en favorit i repris för den kakan är så himla god igentligen ;)





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0