catarina talar ut

ursch vad sista veckan har varit omständig, tycker inte om det.
men vad vågar man skriva i bloggen nu för tiden? ingenting! allt har bara varit så komplicerat, vill bara tacka de som funnits där när jag behövt dem!! 

igår bjöd jag Andreas på bio, vilken gentleman jag är :) vi kollade på Patrik 1,5 (en helt okej film)
idag har jag jobbat i Haninge mellan kl 10-17. när jag kom hem var vi på ringvägen i typ två minuter & fotade till tisdagens estet lektion.
i morgon ska jag jobba igen (som ni redan fattat är min ekonomi lika med noll), så nu när jag är 18 måste jag leka lite vuxen och styra upp mitt liv. Madde & pållen ska iväg och tävla i morgon, JÄTTE lycka till till dem.. jag håller verkligen tummarna!

PUSS TJING!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0