tråkig blogg

oj, vilken tråkig blogg! stackars dej som läser den.

min gårdag var iaf bra, mötte denise (skulle hitta en väska).men hon skulle kila så då kom elin till undsättning och räddade mej och mitt "lägga present i korg"-letande. Handlade för övrigt en väska från Oasis (AS FIN!).
sen så köpte vi plock till Helenas persentkorg. (bild kommer senare).
Tack denise! (och elin för att du räddade min dag)  ;P

idag har jag alltså var och grattat helena, ska dit snart igen och äta taco..
men på förmiddagen var vi i stallet och andreas red ut, hans pappa var med. mycket trevligt!

nu måste jag tugga ÄCKLIGA rennie tabletter för jag har värsta sura uppstötningarna OCH halsbränna (URSCH)!!

lev väl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0