överlycklig

min helg, något omständig..
på fredagen åkte vi i teamet upp till ridhuset. efter det var de bowling som stog på shemat!
jag sög, elin räddade mej. evigt tacksam!
på lördagen blev de inge kalas för helena (andreas är ganska snurrig och tog fel dag/helg). så de blev plugga lite kriminologi och sedan laga mat till pappa och andreas, sedan blev de uteritt.. mest för andreas.. jag gick brevid :) men det var kul, min "lära andreas rida kurs" går framåt, han är en trogen elev som till och med galopperade på sin fjärde lektion, mycket imponerande!
på söndagen bar det av till blåkulla gård (alltså en ridanläggning), red 90 klassen och slutade på 4fel (tredje gången i rad), men men.. det var en jätte bra ritt och pärlan skötte sig alldeles utmärkt hela dagen!

idag ska jag ta mej i kragen! äta ordentligt, vara duktig på körskolelektionen och sedan plugga. provet imorgon bara MÅSTE gå bra, ett G är inte acceptabelt.

TJING TJONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0