höstlov

lov och lov.. gör alldeles för mycket på dagarna för att de ska räknas som lov. jag studerar (hejja mej!) och jag städar. sen försöker jag verkligen hinna med sånna saker som hästen. idag hann vi faktiskt. var uppe och red ut en sväng barbacka. på lördag kommer en ny häst till stallet, wiiihooo! men de mest intressanta idag är att vi har börja hängt på Lavas dotter (föl) La roja, andreas förde försiktigt över mej på henne.. hon var jätte duktig!! nästa gång är på fredag innan vi åker till jurstas spökkväll :)

andreas och jag har laddat till 110% tills halloween, var inne i stan i söndags och köpte dräckt och smink. andreas kommer vara bäst! han har tillochmed köpt hem linser (OVERKILL), men han är så gullig.. som ett litet barn som ska på maskerad. :P

bjuder på en bild,
orkar aldrig blogga nu för tiden..
well well, solong!

 
g
gotland sommaren 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0