spökkväll, erotik och helloween


javisst! tänkte berätta lite om min helg.
I fredags var vi på jurstas spökkväll, mycket trevligt. Jag, andreas, madde och Per åkte upp strax efter vi hängt lite på La Roja. Väl framme fick vi "godis" fingrar, de var grymt gjorda. Man blev lite avskräckt av dem först men sen gick de ner iallafall. Helga gänget gick sedan in i en box där en väldigt inlevelsefull häxa satt och läste sagor medans grupp för grupp började gå slingan. Jag och andreas fick gå med två mindre tjejer, jätte söta! väl framme i stallet bjöds de på korv. sedan bar de av hemmåt. Andreas pratade med sin vän Elin som befann sig på Erotikmässan i alvik. så vi gasade dit för att kika lite. De var sådär, de var kul att få ha upplevt det. Att se en halvnaken norsk big brother tjej ta upp en svensk kille på scenen, förföra honom att ta av sig (näst intill) alla kläder för att sedan hälla stearin på honom, NJA.. kanske inte något för mej :) men de var självklart trevligt att vara med andreas. Jag får inte glömma att berätta att jag köpte en piratdräckt inför helloween.

              



På lördagen var de helloween fest, "förfest" hos dennis. Izabelle, Linn, Andreas, Ronja, Dennnis mm var där, riktigt trevligt och sjukt god mat! Sedan bar de av ut, var massor med Izabelle (hur underbar är inte hon då?), även hon är en vän som inte sviker på krogen (=ME LOVE).

    


Vaknade på söndagen vid 14-15 (tok för sent). åkte in till stan och handlade en ny mobil till andreas, för de hände en "liten" olycka. och vet ni vad de är för telefon han köper?!?!?!?! den nyaste sony ericsson C905 med 8 megapixel kamera! bajsunge, fast jag är glad att han köpte något fint, du är värd allt! :)




Kommentarer
Postat av: iza

PUSS!

2008-11-03 @ 22:00:44
URL: http://izabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0