satan i gatan

nu är det mycket, igen!
jag vill inte ha samma ångest som andra året här på östra gymnasiet gav mej. men jag är rädd att den är tillbaka. Det värsta är att jag har samlat på mej några riktigt fina svenska rester sen förra terminen.
har allt för mycket att göra, vill ni ha ett humm om vad? varsegoda!

-projektarbete
-svenska nationella muntliga+skriftliga
-fotto uppgifter (tre stycken till imorgon, en är redan gjord)
-religionsprov kristendomen
-geografi redovisning... osv.
 
här är min manipuleringsbild tills imorgon..
ska hem och fotta nu med matilda. cheers!




Kommentarer
Postat av: emma

Förstår dig. Hatar ångesten. det börjar bli så sjukt jobbigt. man kan fan aldrig slappna av.

2008-11-03 @ 17:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0