länge sen sist...


hej alla läsare!! nu var det ett tag sen sist. allt och ingenting har hänt.
i onsdags bar de av in till stan, jag, andreas, matilda och jenny kikade på teater (nathan den vise). faktiskt helt okej.
efter det bjöd andreas mig på middag ingen, hur gullig är inte han då? våran favorit restaurang igen..

Igår var det lördag och jag satt inne i haninge och "jobbade", Linn svischade förbi en längre stund :) vaktade kiosken medans jag handlade mat, tusen tack! sen kom sötdenise förbi, hon stannade och erbjöd mej och andreas att följa med henne hem (till sthlm) och äta middag. varför inte liksom? så vi tre åkte in till stan och åt taco och hennes nybakade choklad kladd kaks muffins :D ASGOTT!!
tusen tack för en tokmysig lördag kväll.. 

Idag har jag "jobbat" igen, åkte till stallet när jag kom hem. Red på La roja  för första gången utomhus idag, gick några steg när Madde och Per ledde mig, vilken underbar två åring :D 

Nu blir de marsch i säng.. 
synd bara att andreas inte är här :(
får drömma söta drömmar om honom ist! :P

PUSS TJILIVIPPEN!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0