gomorgon skitdag?


kom faktiskt i säng i bra tid igår, andreas hann komma. så jag sov gott också.
men så imorse bara kände jag för att ligga kvar i sängen och sova ut.. andreas kilade iväg, han var tvungen att åka och jobba. efter han gått så bara kunde jag inte sova längre. gick upp och satte på datorn, insåg att jag hade missat religions lektionen, då återstod bara en svenska vid 2. njäää.. tror jag skippar skolan idag. Ska ta hand om mitt projektarbete iställe. Måste ner och köpa en svart bläck penna, eftersom detta hushåll inte äger någon sådan. ska nog börja med anmälan idag.. intressant! :)
men men, efter lite grease låtar är jag på topp igen. ska iväg och plugga nu!

Tjolahopp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0