?


Med allt ont kommer något gott? eller är de tvärt om man brukar säga?
Det är bara att bita i de sura äpplet och kämpa vidare, i guess?

La rojas framsteg är enorma, och hon är verkligen jätte fin. nu har vi hängt några gånger och i söndags la jag till och med över benet.. Madde sa att det inte är långt kvar tills jag sitter där uppe, så himla spännande!! :) Helt sjukt rolig process de där.

Igår var jag inne i stan på strandvägen, de var nämligen Au pair möte. Fick massa information i typ 2-3 timmar i sträck och sen började intervjuerna. Det verkar intressant, ska lätt skriva upp det som en grej på "jag-kanske-gör-efter-gymnasiet"-listan.
Efter mötet bjöd Andreas mig på middag på våran favorit restaurang, (där jag, andreas, johan och elin en  gång åt, kommer du ihåg elin?)

Idag är de inriktningsdag, kom hem för sent igår för att orka upp tidigt idag. Så det blir nog lite projektarbete, fotto uppgifter och möjligtvis stallet.

tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ååå klart jag gör.

JOhan bjöd mig till och med hur söta var inte pojkarna:D

2008-11-11 @ 20:51:19
URL: http://elinsusannaahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0