det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder


I morse var det svårt att komma upp, speciellt eftersom Andreas låg kvar och mös i sängen. Men jag gav mej FN på att jag skulle komma upp & de gjorde jag. Elin var i nynäs posten, och jag kommer tvinga alla jag känner att rösta på henne. och ddet tyckte jag att hon skulle få veta. så ungefär 07:30 ringer jag sockerpullan Elin som ligger och sover (vilket jag förstår), VOOOOOOTE FOR ELIN, TJALALALALALAAA!! sjöng jag, måste vara vackert till att vakna till den ljuva stämman. I Vh får jag reda på att sthlms tåget har strömavbrott, så tåget blev ståendes i Handen i typ 20 minuter. Efter en fotto lektion bar det av in till stan där bio stod på schemat, "låt den rätte komma in", en riktigt ruggig film som rekommenderas. Denna onsdag har varit väldigt regning, men ingenting har fått stoppat mej och mitt toppen humör. väl hemma sent på efter middagen bar de av till Elin som ville ha lite råd om PM:et. Det vart bra, håller tummarna för dej gullet!! 
Efter en lagom stressig dag är jag nu med andreas, jag hoppas resten av kvällen tillbringas under ett varmt täcke med kortspel. Hoppas alla får de lika mysigt som jag. PUSS!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0