blixtrar och dunder, magiska under


ja lite magiskt var de att jag ens kom upp idag. har knappt sovit något på hela natten, poor me! DESSUTOM skulle jag gå upp 04:30, men varför säger jag inte :P inte för att de är någon större hemlighet men ändå. :)
just nu ligger nog alla jag känner och sover (alla utom min pappa som alltid är vaken), jag vet iaf en som toksover nu och de är min kära andreas. har nästan lust att springa dit och krypa in genom fönstret och bara pussa lite på honom och sen smyga iväg igen..
just nu saknar jag min vän linn också, WE NEED TO HAVE A KIND OF REUNION!! (sigge goes: "suuuure"?) :D



här får ni en bild på mej när jag går till tåget, tjollahopp!!

Kommentarer
Postat av: LINN

yeeeeeeeeeeeeeeee sigge! ;D <33

2008-11-29 @ 15:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0