bada bada baaaaaaaaaaada!!


idag vart det en "hemma lektion" på fotot, ingen större lust att gå upp kl 6, speciellt inte när man vaknar brevid en varm och gosig andreas.
en geografi lektion med gurra som innehöll 77st "ehm..." :)
sedan var det kriminologi som gällde, "studera i valfri lokal" jag valde lokalen "ingenstans och ingenting" och fick därför ingenting gjort. SMART CATARINA! på tal om catarina, Katarina har namnsdag, men jag stavas ju med C, har inte jag namnsdag då? CRAP, jag får vänta till Gerd har namnsdag för de stavas iaf inte med C :D

efter skolan blev de hem och kasta i sig ett lass med pasta och falukorv, kasta sig på bussen med elin för att åka till simhallen. simma och badade typ i en timma, sköööööööööööööööönt! måste börja små träna lite, fick mönstringspapprena. ska mönstra 14 januari eller vad det stog! 

hoppas alla har haft en bra tisdag! :)
tjolahopp!!


elin och jag i ösmo simhall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0