sommarlovslängtan, vart är du?

konstigt nog har jag ingen sommarlovslängtan.. beror detta på att jag redan haft semester i 17 dagar? jag tror inte det, jag tror att de beror på att jag har så mycket kvar att göra. hoppas sommarlovskänslan kommer senare, den är ju så skön..
pratade med emma idag om att vi faktiskt måste ses massor i sommar, skulle bli så falskt om vi inte gjorde det. och jag hoppas verkligen att de vet att de är varmt välkommna hem till nynäshamn :)
förövrigt har dagen gått bra, tänker på min lilla prinsessa i stallet (men vi ses ju på söndag).

tänkte passa på att skryta om mitt & emmas MVG i rättskunskap, visst är detta patetiskt? men bara för att jag alltid ska vara värst ska jag scana in mina betyg från tvåan och lägga ut på bloggen (kommer någon gång efter min avslutning 5/6)... hahaha. nja kanske inte.. får väll se hur det blir med det!!


detta
är
patetiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0