omständiga dag

vaknade på fel sida idag, brukar alltid vakna på vänster sidan men nu vaknade jag på höger så jag blev lite skrämd när jag vaknade, faktiskt! på lokalnyheterna sa de att kollektivtrafiken mellan bålsta-nynäshamn inte fungerade så att man skulle ställa in sig på försening, GREJTANS, jag som hade nationella engelska imorse. men jag tog ett tidigare för säkerhets skull.. lekte av mig på nationella, hej ig ;)

efter det var det historia, orkar inte ens skriva om det, måste iallafall göra ett GIGANTISKT arbete inom en vecka för att få de betyget jag SKA ha! talar inte mer om historian idag....

svenskan blev flyttad till sommarlovet, skoj... NEJ! men jag överlever..
tänk på barnen i burma! på tal om det.. jag ska till röda korset imorgon och skänka pengar, tro det eller ej men jag känner enormt mycket empati för dem där nere..

dagen har varit omtumlande:
prov på prov,
bi & bög,
ge mej droger & gör mej hög (?)

nog för att jag är mör,
men satan skall veta att jag icke är redo för helvetet än, 
kanske imorgon (?) :S nej allvar,
15/5 2008 är en dag  jag gärna hade varit utan!

massa kramar till emma... samt cissi!!
vi klarar det här tjejer.


Kommentarer
Postat av: emma

Hur gick rättskunskapen? Jag är lite kluven, kan ha gått bra men vem vet liksom.. Usch, den här dagen är iallafall snart över. KRAMKRAMKRAM

2008-05-15 @ 20:21:36
URL: http://perspektivemma.blogg.se
Postat av: emma

Hur gick rättskunskapen? Jag är lite kluven, kan ha gått bra men vem vet liksom.. Usch, den här dagen är iallafall snart över. KRAMKRAMKRAM

2008-05-15 @ 20:21:50
URL: http://perspektivemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0