miss tvärtom

oj oj oj, älskade läsare nu får ni ett till  "blaha-blaha" inlägg, jag är så hemskt ledsen men pga skola så hinner jag inte, (orkar inte heller om man säger så)!

var i skolan och sedan i stallet igår, det gick väll sisådär.. hoppas träningen idag går bättre för Madde!
på lördag bär det av på tävling igen, funderar på att baka en: Mintchokladtårta- lyxig kladdkaka med after eight, hur gott låter inte det?! efter den bakelsen blir det ingen beach 08 för mej, tur att lars och mamma har köpt en båt så att de kan dumpa mej någonstans  i en vass.

annars är det väll okej, har fått reda på lite fler betyg! kan inte påstå att jag är missnöjd, kanske lite!
aja snart är det sommarlov (och självklart längtar jag inte ens än), men det löser sig, precis som allt annat..

ha det bra allesammans!

extrahälsning till johan som sitter ute någonstans i en skog med väldigt "speciella-barn", om man får säga så? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0